:: Čmeláci od Techimage v H0 přicházejí (T669.0035 ČSD) :: (13.01.2012)

:: Čmeláci od Techimage v H0 přicházejí (T669.0035 ČSD) :: (13.01.2012)
A je to tady. Konečně jsme se dočkali a první kousky těchto očekávaných modelů jsou tady. Dnes vás seznámím s celočervenou verzí T669.0035 ČSD. Zítra bude následovat zelená verze T669.007 ČSD a v příštím týdnu provedeme inspekci interieru a ozvučení modelu.
Jako první dorazily červené verze T669.0035 ČSD. Do konce ledna obdržíme další kousky a zelené verze budou na trhu v únoru tohoto roku.

Model je zabalen v úhledné firemní krabici v molitanovém lůžku. V krabici je podrobný návod a přiložené doplňky. O tom vám napíšeme v příštím týdnu kdy model osadíme dodanými doplňky a také uázkově jeden model ozvučíme.


Koncepce modelu je následující. Karoserie je ze vstřikovaného plastu a je doplněná o lepty z mosazného plechu.


Z leptů jsou veškerá madla, kličky, zábradlí, dekly na střeše a také střecha a "kšílty" na čelech lokomotivy.


Pojezd je tovární americké výroby Atlas. Okolky jsou nízké RP-25 a model jsme zkusmo posadili na zkušební ovál a R380 projede zcela bez problémů.


Osvětlení je řešeno SMD LED diodami v odstínech teplá žlutá a červená. Kromě čelního osvětlení je osvětleno i inventární číslo v horní části karoserie. O tom více v dalších recenzích a rozborce modelu.


DCC rozhraní je PluX-22. Znamená to že lze samostatně ovládat koncové červené osvětlení, případně po úpravě i další funkce (o tom ale také v pozdějších článcích).


Tak jdeme na detailnější popis modelu. Připomínám, že verze kterou vidíte na obrázcích není vzorek, ale standardní prodejní verze.


Jak jsem uvedl, tak přesahy střechy na čelech lokomotivy jsou z leptaného plechu. Všechny leptané díly jsou před montáží na karoserii opískovány a opatřeny základním nátěrem. Až poté jsou lepeny na plastové díly. To zaručuje kvalitu povrchové úpravy a také její trvanlivost a pevnost.


Detail masky podvozků. Jemně provedené včetně potřebného potisku. Závěsky jsou naznačeny přímo na maskách podvozků. Výrobce volil toto řešení z důvodu možného poškození při sejmutí karoserie. Hned za bočnicí se zvedákem silné necelý 1mm je rám lokomotivy, který při sejmutí karoserie do prostoru zvedáků zasahuje.


Čelo lokomotivy je také z plechu. Všimněte si precizně zpracovaného zábradlí. V čelníku jsou otvory na vzuchové hadice a hák (vše součástí balení).


Nádrž je nasunutá na balast rámu lokomotivy. Pod nádrží se nachází unikátní výrobní číslo modelu, šroubky pro uchycení karoserie a také šroubky, které drží motor.


Detail druhého podovzku po kabinou modelu.


Druhý čelník s přechodovým můstkem. Detail u kterého si můžeme u "továrních" modelů nechat jen zdát.


Okna v kabině mají černé orámování. Všimněte si schůdků a detailního potisku.


Detail osvětleného inventárního čísla a leptaných deklů na střeše modelu.


To samé z druhé strany.


Kličky na skříni modelu v tomto provedení jsou prostě k parádní. Nechybí ani jeden kousek.


Zábradlí z leptu je rovně provedené a hlavně pevné. Pokud bereme model při manipulaci za nádrž, tak se zábradlí ani nedotkneme což je super.




Boční pohledy na oba podvozky.


A boční pohled na kompletní model.




Hvězda na čelech je dodatečně dosazená.


Následovat bude recenze zelené verze T669.007 ČSD. Tady je ve dvojici s červenou.


Promenáda na točně v depu.




A dva propagační "pohlednicové" snímky :)

Co dodat na závěr. Čmeláci jsou konečně tady. Jsou parádní a modelu není co vytknout. Ve článcích, které budou následovat se podíváme do útrob modelu.
 
Odeslat článek známému   Vytisknout