:: Elektrická lokomotiva řady 350 001-4 ZSSK od A.C.M.E. :: (11.11.2013)

:: Elektrická lokomotiva řady 350 001-4 ZSSK od A.C.M.E. :: (11.11.2013)
Tak jsme se konečně dočkali. Po dlouhém čekání italové od ACME uvádějí na trh škodováckou řadu ve slovenské verzi 350 001-4 ZSSK. Následovat bude cca za měsíc řada 151 ČD. Modely od firmy ACME jsou vždy detailně a precizně provedené. Tento fakt platí i o této krásné lokomotivě, kterou vám dnes představujeme.

Model je dodáván v pevné papírové krabičce a je uložen v molitanovém lůžku. Přibalen je návod popisující promazání modelu a jeho ozvučení dekodérem ESU.


První dojem je naprosto fantastický. Provedení detailů je skvělé.


Projeli jsme model na zkušební koleji a jízda je klidná a tichá. Model bez problemů projede obloukem R350mm.


Podvozky jsou super a hlavně paprsková dvojkolí nemají chybu.


Popisky jsou čisté a čitelné (viz. foto). Barevné přechody mezi pruhy jsou také čisté bez zafouknutí a případně otřepů.


Detail čela a podvozku. Tady nemá cenu nic psát. Prostě paráda.


Jedno čelo modelu má osazenou kulisu pro spřáhlo a poloviční hadice. Druhé čelo je bez kulisy a komplet s barvenými hadicemi. Kulisy je možné umístit na obou čelech a všechny potřebné díly k výměně jsou přibaleny k modelu.


Detail partie s transformátorem a podvozky s dvojkolími a bandážemi.


Samotný detail podvozku. Díl s pluhy a vzduchojemem lze komplet vyjmout a nahradit novým v provedení bez kulisy pro spřáhlo (vše přiloženo k modelu). Sběr proudu je z vnitřních stran dvojkolí.




Dva detaily střešních partií. Polopantografy jsou plně funkční (opět jsou k modelu přiloženy náhradní pružinky). Rozvody na střeše by mohly být malinko tenčí.


Všechna okna na modelu jsou orámovaná a pefektně jsou provedeny stěrače na čele modelu.


Kabina je vybavena sedačkami a dalšími detaily. Čelní přechod čelo/střecha (kšilt) je vyšší než by měl být (prostor nad světlometem) a je jedinou vadou na kráse modelu. Všimněte si oček na střeše.


Detail mřižek ventilátorů a chlazení.


Karosérii lze sejmout vycvaknutím. Předem si ale z čela odstraňte díly elektrické spojky a hadice z komplet osazeného čela. Karosérie pak jde lépe nacvaknout zpět.


DCC rozhraní je 21-pin MTC. Vzadu vidíte přepínač pro vypnutí osvětlení. Vpravo vedle DCC rozhraní jsou dvě pájecí plošky pro naletování přívodů reproduktoru.


Reproduktor je umístěn pod transformátorem. Je připraven pro 23mm reproduktory ESU.


Čelní osvětlení je řešeno LED SMD diodami (červená/teple žlutá). Vidět je i detail kulisy pro spřáhlo.


Pohled do kabiny se světlovody.

Model je skvělý, skvěle vypadá, skvěle jezdí. Super. Po dlouhé době krásná "elektrika" pro naše kolejiště.
Odeslat článek známému   Vytisknout