:: Kolejiště v atelieru (13.část) - lokomotivy v depu :: (21.10.2006)


Začínáme pohledem na část depa, kde je popelová jáma, pískování a na druhém dílu bude zbrojení naftou.

Pohled od zauhlování k rotundě (Faller) a k jeřábu (Vollmer).

Na Hektory jsem ulétl. Celkem jich mám sedm a ještě se chystám na zeleného T435.0187.

Celkový pohled. Vlevo dole je zatravnění, o kterém jsem psal v minulém dílu.

Zleva T435.0016, T435.0142, T435.0141 (vzadu) - tyto dvě loko budou jezdit v tandemu, T679.1006 a T435.0046. Podívejte na angličana PECO vlevo. Nevypadá báječně?

Českotřebovská T435.0016 - model, kterého jsem udělal již desítky. Také je nejpracnějsí. Původně BR 107 DR.

Hektoři už mají patinu komplet. Tady je T435.0142. Všimněte si pensylvánských podvozků u mých Hektorů. Lepty od DK-Modelu.

Trochu lepší detail zatravnění u stavědla. Vpředu kolej na které bude obytný vůz (včetně televizních antén a dřevěných schůdků ke dveřím). Mezi pražci je statika aplikovaná Grassmasterem od Nocha.

To samé z jiného pohledu - směrem do stanice.

Mechanická ranžírka u výjezdu z točny. Vzadu za popelovým jeřábem bude ještě jedna skupinová pro dvě koleje. Každý říká, ze fotografie jsou horší než skutečnost. V tomto případě se ale i já kochám.


Opět známá šestnáctka, přední klín je u tohoto mého kusu zkušebně malovaný od ruky. Ještě není úplně hotový - chybí houkačky na střeše a ozdobné pruhy kolem horních reflektorů.

Zleva T679.1006 (ROCO), T679.1600 (Gutzold), T478.1186 (Máša, ROCO)

K tomuto Sergeji mám zvláštní vztah. Pracoval jsem na něm před revolucí ve vršovickém depu jako elektrikář. Byl to poslední dodaný kus z Ruska. Jinak Zamračená má extra ovládané reflektory (bílé LED).

Zleva: upravená 555.0153 KHKD (Gutzold), 555.108 (ROCO) - obě páry mají zvuk; V200 - čeká na přestavbu, T679.1006 (ROCO)

Hektormánie poprvé....

Hektormánie posté....

Celkový pohled na budoucí layout. Vlevo naváže rohový díl s tratí, zauhlováním a výtažnou kolejí.

Rozdíl mezi hotovým a syrovým....

Celkový pohled na depo. Je tam 16 lokomotiv a ještě se tam tak 5 vejde. Uplně vpředu je T478.1186 (skříň Máša a rám ČS Train, motor Piko).


Michal Dalecký (C) 2006