:: Kolejiště v atelieru (13.část) - lokomotivy v depu :: (21.10.2006)

:: Kolejiště v atelieru (13.část) - lokomotivy v depu :: (21.10.2006)
Prohlédněte si pár mých patinovaných lokomotiv v depu. Skvěle zapadnou do prostoru a už se moc těším na celé kolejiště.

Začínáme pohledem na část depa, kde je popelová jáma, pískování a na druhém dílu bude zbrojení naftou.


Pohled od zauhlování k rotundě (Faller) a k jeřábu (Vollmer).


Na Hektory jsem ulétl. Celkem jich mám sedm a ještě se chystám na zeleného T435.0187.


Celkový pohled. Vlevo dole je zatravnění, o kterém jsem psal v minulém dílu.


Zleva T435.0016, T435.0142, T435.0141 (vzadu) - tyto dvě loko budou jezdit v tandemu, T679.1006 a T435.0046. Podívejte na angličana PECO vlevo. Nevypadá báječně?


Českotřebovská T435.0016 - model, kterého jsem udělal již desítky. Také je nejpracnějsí. Původně BR 107 DR.


Hektoři už mají patinu komplet. Tady je T435.0142. Všimněte si pensylvánských podvozků u mých Hektorů. Lepty od DK-Modelu.


Trochu lepší detail zatravnění u stavědla. Vpředu kolej na které bude obytný vůz (včetně televizních antén a dřevěných schůdků ke dveřím). Mezi pražci je statika aplikovaná Grassmasterem od Nocha.


To samé z jiného pohledu - směrem do stanice.


Mechanická ranžírka u výjezdu z točny. Vzadu za popelovým jeřábem bude ještě jedna skupinová pro dvě koleje. Každý říká, ze fotografie jsou horší než skutečnost. V tomto případě se ale i já kochám.




Opět známá šestnáctka, přední klín je u tohoto mého kusu zkušebně malovaný od ruky. Ještě není úplně hotový - chybí houkačky na střeše a ozdobné pruhy kolem horních reflektorů.


Zleva T679.1006 (ROCO), T679.1600 (Gutzold), T478.1186 (Máša, ROCO)


K tomuto Sergeji mám zvláštní vztah. Pracoval jsem na něm před revolucí ve vršovickém depu jako elektrikář. Byl to poslední dodaný kus z Ruska. Jinak Zamračená má extra ovládané reflektory (bílé LED).


Zleva: upravená 555.0153 KHKD (Gutzold), 555.108 (ROCO) - obě páry mají zvuk; V200 - čeká na přestavbu, T679.1006 (ROCO)


Hektormánie poprvé....


Hektormánie posté....


Celkový pohled na budoucí layout. Vlevo naváže rohový díl s tratí, zauhlováním a výtažnou kolejí.


Rozdíl mezi hotovým a syrovým....


Celkový pohled na depo. Je tam 16 lokomotiv a ještě se tam tak 5 vejde. Uplně vpředu je T478.1186 (skříň Máša a rám ČS Train, motor Piko).





Michal Dalecký (C) 2006
Odeslat článek známému   Vytisknout