25498.jpg
ČSD Ep.IV SOUND Doprava ZDARMA Doporučujeme H0 1:87

TRX25498 Parní lokomotiva 498.104 ČSD (H0, Sound)

(10x)
Parní lokomotiva 498.104 ČSD. Zvuková verze s autentickým zvukovým projektem. Detailně propracovaný kovový model.
Výrobce
TRIX
Záruka
24 měsíců
Kód
TRX25498
Dostupnost
Skladem > 30ks
K dodání v úterý 23.04.2024

Kdy zboží dostanete?

Osobní odběr v úterý 23.04.2024

Zásilkovna SK ve středu 24.04.2024

Česká pošta - Balík Do balíkovny ve středu 24.04.2024

Česká pošta (NA POŠTU) ve středu 24.04.2024

Česká pošta (DO RUKY) ve středu 24.04.2024

Zásilkovna CZ ve středu 24.04.2024

Tschechische Post - Poland v pátek 26.04.2024

Česká pošta (DO RUKY) - SLOVENSKO v pátek 26.04.2024

Tschechische Post - Deutschland v pátek 26.04.2024

Tschechische Post - Österreich v pátek 26.04.2024

Termíny dodání jsou platné, pokud objednáte nyní, 19.04.2024 21:28 a pro 1 ks.

Naše cena s DPH
16 990,00 Kč/ks
Naše cena bez DPH
14 041,00 Kč/ks
ks

Popis

Parní lokomotiva 498.104 ČSD. 

Předloha: těžká rychlíková parní lokomotiva s tendrem řady 498.1. Provedení podle muzejní lokomotivy 498.104 Železnice Slovenskej Republiky (ŽSR). Aktuální provozní stav podle provozuschopné lokomotivy umístěné v současné době v Bratislavě.

Na Slovensku zůstal jediný Albatros, kterým je provozuschopný muzejní kus 498.104. Na konci roku 2004 bylo však kvůli poškození kotle nutné stroj, tradičně umístěný v Bratislavě, odstavit. Následovala dlouholetá oprava za významné podpory klubu Albatros v Bratislavě. Tento klub má od začátku roku 2006 lokomotivu k dispozici k zapůjčení, přičemž se stará nejen o údržbu modelu 498.104, ale také o jeho provoz a zajištění personálu lokomotivy. Generální oprava byla dokončena v listopadu roku 2009 a od té doby září silná rychlíková lokomotiva opět v původním barevném opláštění s kotlem, válci, kabinou strojvedoucího, tendrem a větrnými vychylovacími plechy v ocelově modré barvě, s hnacím ústrojím spolu s červeným nárazníkem a bílým souvislým pruhem od pojezdové desky přes kabinu strojvedoucího až k tendru. Bílá je také střecha kabiny.

Model: digitálním dekodérem mfx a rozmanitými funkcemi osvětlení a ozvučení. Regulovaný vysoce výkonný pohon se setrvačnou hmotností v kotli. 4 poháněné nápravy. Přilnavé pneumatiky. Lokomotiva a tendr jsou z velké části kovové. Sériově instalovaná kouřová vložka, s dynamickou emisí kouře v závislosti na rychlosti, digitálně spínatelná. Tři čelní reflektory na lokomotivě a dva čelní reflektory na tendru proměnlivé v závislosti na směru jízdy, konvenčně v provozu, digitálně spínatelné. Horní čelní reflektor je samostatně spínatelný. Na horním čelním reflektoru je integrovaná osvětlená poznávací značka lokomotivy, plně funkční. Digitálně spínatelné osvětlení kabiny strojvedoucího. Osvětlení pomocí bezúdržbových LED diod s teplým bílým světlem. Nastavitelná kinematika krátkého spřáhla mezi lokomotivou a tendrem. Na tendru kinematicky upevněné krátké spřáhlo v šachtě NEM. Výška nárazníku na lokomotivě a tendru podle NEM. Součástí balení jsou brzdové hadice, imitace šroubové spojky a vzduchová nádrž pro připojení k tendru.

Minimální poloměr oblouku uvedený výrobcem je R2 = 437,5 mm. Otestovali jsme model na R360mm v DCC i analogu. Délka přes nárazníky cca 293 mm.

Parametry

Parametry produktu  TRX25498 Parní lokomotiva 498.104 ČSD (H0, Sound)

Modelové měřítko
H0 (1:87)
Uvedení na trh
Na trhu
Modelová epocha
IV (1969-1985)
Železniční správa
ČSD
DCC
instalovaný zvukový dekodér
Zvuk
ano
Kouřový generátor
ano
Osvětlení
ano, podle směru (bílá/interier)
Uchycení spřáhel
Kulisy dle NEM
Hnané dvojkolí
4x
Délka přes nárazníky
293mm
Minimální rádius
438mm

Komentáře

Hodnocení

4,5

Hodnotilo 10 uživatelů

5
4
3
2
1

Články